2013年9月14日 星期六

☼ 韓流 ● 愛上Nature Republic 指甲油 ░ ░

 ☼ 韓流 ● 愛上Nature Republic 指甲油 ░ ░ 


早前Ar Me我去了首爾旅行
真係好好玩
吃喝玩樂做齊曬 !!!!!!!!
當然不少得既就係SHOPPING啦
遲d我會同大家分享我的戰利品


 
相信不少sisisis去到首爾shopping一定會大買特買
其實Ar Me今次都好忍手架啦
因為屋企仲有成個櫃既make-up & skin care productsssss未用
但係指甲油d色真係又平又靚
所以都要買黎玩下


 

 塗指甲油之前
就要做定修護
而我用的products就是ANNA SUI
已經用了一段時間
覺得效果不錯
好想同大家分享




 









 這支是Nail treatment oil
當指甲面和甲邊的皮膚乾燥的時間
可以用這支oil係甲面做按摩



















  
另外,做完指甲我通常都會搽埋hand cream
這個hand cream除了可以搽係皮膚
還可以搽係指甲面作保護和滋潤
還有少少清香味tim  ~~~~~



 












 Nature Republic 指甲油好鐘意這幾種顏色
其實有好多色我都好鐘意
在首爾的時候
我以為自己買了Nature Republic 好多支顏色返到香港
原來自己記錯左
唉........真係大頭蝦  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

































Thanks Ar Me's contact:  lauren_tt@yahoo.com.hk
Facebook: 
facebook.com/SimplyMeGG
Blogspot: arme-simplymeggg.blogspot.com







沒有留言:

張貼留言